неделя, 14 ноември 2010 г.

Как да обучиш своя дракон / How to train your dragon (2010)


Без да ровя из интернет за допълнителна информация. Без да се опитвам да впечатлявам когото и да било. Анимацията се води за "семеен филм" и след като я гледах, мога дори малко да се съглася с тази й класификация.
Как да обучиш своя дракон разказва историята на едно момче викинг, различно и неразбрано от всеки друг брадат мускуляга в своето племе. Селото му редовно бива нападано от различни видове дракони и той в стремежа си да впечатли другите и да стане най-добрият - като баща си, се озовава в другата крайност - сприятелява се с представител на най-страшния вид дракони и това им приятелство поражда серия от интересни събития.
Не мога да се отърся от мисълта колко много прилича по поведение драконът на кучето ми. С голееееми влажни очи и душенето и муцините. Сладур.
Без да си кривя езика, така да се каже, казвам, че филмчето много ми хареса. Доста повече от доста филми, които съм гледала. Но ако ще го гледате, нека е с английско аудио, моля ви. Ако сте гледали Шрек (4 ли беше?) на кино, ще ме разберете. Ако ли не - просто ми се доверете. Оригиналните "гласове зад героите", сред които Жерард Бътлър, Грег Фъргюсън и Америка Ферера, са доста свежи.
Драконите ще ви спечелят, по викингски детският хумор ще ви усмихме, а краят на историята ще ви остави с усмивка на уста и след като започнат финалните надписи. За музиката нищо не мога да кажа, защото не ми направи особено впечатление, но дракончето ми спечели мекото сърце ;)
А сега с нетърпение очаквам Алфа и Омега. А с още по-голямо Legend of The Guardians : The Owls of Ga Hoole.

Няма коментари:

Публикуване на коментар