петък, 8 май 2009 г.

Deception / Измама (2008)


Тази седмица определено ме е обхванала някаква Джакман/Макгрегър вълна. Може би защото гледах Австралия, а по телевизията засякох за пореден път втората половина на Мулен Руж. Най-вероятно, да.
Така че е повече от ясно защо гледах Измама. Реших, че двамата не могат да се съберат в 'просто поредния филм'. Реших, че този ще е специален.
Е, не ме впечатли толкова много колкото ми се искаше.
И двамата актьори направиха страхотни роли. На Джакман му отива да е лош, колкото и да не искам да си го признавам :D
Сюжетът се върти около отегчения от скучния си живот счетоводител Маккуори (Макгрегър) и адвоката Уайът (Джакман), които след случайна среща за отрицателно време стават първи приятели. Точно преди заминаването на Уайът извън града за няколко седмици, те по грешка разменят телефоните си. И така Маккуори се забърква с един секс клуб "Списъкът" и измамата започва. Да не пропусна, че е намесена и жена с име, започващо със 'С' (Уилямс).
Жалко е само, че след десетата минута човек разбира горе-долу какво ще се случи до стотната. Нищо кой знае колко новаторско, нищо объркващо, нищо изненадващо. А това не е добре.
Което ми направи приятно, ако може да се нарече така, впечатление е, че това е от малкото съвременни американски филми, в които все още има секс сцени, макар и кратки. Не ме разбирайте погрешно, но не сте ли забелязали, че героите вече не правят секс, не ходят дори и до тоалетната, не пушат, а скоро май ще спрат и да пият?
Не казвам, че не ми беше интересно да гледам този филм. По-скоро казвам, че няма да го запомня. Определено става за убиване на времето, филмът е над средната класа. Има някои много добри идеи, както и реплики, които страшно ми допаднаха, нещата накрая се напаснаха добре.
Но дотам.
Доказателство, че мога и да хапя :Р

4 коментара:

  1. Да дам една идея - в заглавието да пишеш и годината на заснемане на филма :D Не знам, просто веднага започнах да се оглеждам за годината някъде в поста ^^'

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси много за предложението, веднага едитвам :))

    ОтговорИзтриване
  3. Приятно филмче. Хареса ми, имаше напрежение. А Макгрегър му отиват този тип роли - леко задръстеният и влюбен до уши сладур.
    Само, че края на филма ми дойде сух. Очаквах нещата да се развият много по - интересно. Много тъп край на един иначе готин филм.

    ОтговорИзтриване