неделя, 21 юни 2009 г.

Bride Wars / Сватбени Войни (2009)


Доста филми гледах напоследък, а изобщо не съм писала. Доста "работа" ме чака. И никакво време...
Трябва да знаете, че не пиша за обсолютно всеки филм, който гледам. Ще ми бъде невъзможно. А и не всеки заслужава, все пак ;)

Днешният ми избраник е ясен (на заглавието е!). Няма да ви занимавам много точно с този филм. Чисто и просто очаквах да е нещо повече. Какво се случва може да се каже в едно дълго изречение, което не е хубаво. Още по-лошо е, че не беше забавен. Очаквах да е забавен. И не само аз.
Главните героини са най-добри приятелки от детските си години. Този факт обаче е, меко казано, поставен пред изпитание, когато се получава така, че сватбите и на двете са на една и съща дата в хотел "Плаза". Всяка от тях започва да прави номера на другата и да се опитва всячески да провали сватбата й. Детска им работа. И естествено, завършва по най-добрия възможен начин.
Много харесвам и двете актриси, Ан Хатауей дори ми е любимка, след като я гледах в Becoming Jane. Но филмът е прекалено... обикновен за тях.
Не мога да отрека, разбира се, че имаше и своите моменти. А посланието накрая беше трогващо.
Но! Нито имаше кой знае колко гадни номера, нито кой знае каква драма, нито може да се нарече комедия. А не е и сериозен. Т.е. доста неориентиран филм. Но какво да се прави, предполагам, че трябва да има и такива, за да изпъкват сред тях хубавите :)

2 коментара:

  1. Ня, и аз съм го гледала. Приятен беше, но наистина малко блед. Имаше смешни неща :D Кейт Хъдсън е много яка :D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм повече фен на Ан Хатауей :Р

    ОтговорИзтриване