събота, 6 юни 2009 г.

Undiscovered / Неразкрити таланти (2005)


Пффф. Отсега ви казвам, филмчето is not worth it. Гледах го главно заради Стивън Страйт, но няма начин просто да подмина... останалото.
Всъщност, какво ми хареса: Противно на логиката той е някак си реален. Имаш чувството, че си там, че си съпричастен, просто защото случващото се ти е някак си близко - барове, заведения за бързо хранене, простички забавления, неперфектни отношения, радости и разочарования. Сцената в леглото беше толкова нежна :)
Амбициозният модел Браяр (Пел Джеймс, което е женско име XD) и опитващият се да пробие музикант Люк (Стивън Стрейт) се влюбват от пръв поглед, когато случайно се срещат в метрото в Ню Йорк. И двамата предполагат, че това ще е и последната им среща, още повече че Люк заминава за ЕлЕй да търси реализация. Но постигайки успех като модел Браяр също потегля за ЕлЕй, желаейки да се пробва в киното. Там се запознава и сприятелява с Клеа (Ашли Симпсън) и, разбира се, отново се среща с Люк, който пее в един бар и все още не е подписал договор с никоя звукозаписна компания. Браяр и Клеа решават тайно да му помогнат и моделът задейства връзките си, за да го направи известен. Междувеменно се страхува да бъде с него, въпреки осезаемата химия между тях, защото има лоши "спомени" от последното си гадже рок звезда (Стефан Мойер, Бил от Истинска кръв). Каква е цената на славата и какво става по-нататък ще разберете, ако го гледате.
Не че ви карам. Пак казвам, ако искате да си губите времето по-качествено, по-добре гледайте този, който съм коментирала отдолу :Р
Но всъщност нямаше момент, в който да искам да го спра. Макар и слабо, той поддържаше интереса ми до последно. Реших да го гледам и напук на слабия му рейтинг в iMDB (3.6), за което отчасти съжалявам. И все пак бих му дала повече отколкото е рейтинга му там - 5, най-много.
Саундтракът беше дпста приятен, текстът на няколко песни ме впечатли. Може би ще ги потърся.
Ашли Симпсън, заради която всички, чиито коментари прочетох пискат изобщо не направи чак толкова лоша роля. Не беше страхотна, но всъщност си беше второстепенна героиня и не се натрапваше. Също така, пя добре.
Интересен факт е, че май Beautiful на Джеймс Блънт e oт саундтрака, още от първата сцена, в метрото. Аз не харесвам Джеймс Блънт. А актьорът, който играеше братът на Люк (Ким Пардю) ми прилича на кръстоска между Мик Джагър и Джон Бон Джоуви.
Като цяло, ако харесвате "сладки", но не и прекалено, филми, ако повърхностната игра на актьорите не ви дразни, ако гледате с невероятен интерес Ориндж Каунти и не ви се гледа филм, в който чувствата и отношенията между героите са прекалено тежки и слабо да има поука, освен "Славата главозамайва", то - гледайте този. Аз не бих го гледала повторно.

2 коментара:

  1. Този филм съм го гледала в автобус София- Варна :D И на мен ми се стори лигня, но имаше някакви яки градски гледки май...не помня точно. Обаче докато четях поста ти си помислих, че Брайър е мъж :D :D :D И все се чудя "Абе в тоя филм май нямаше гейове,аз защо съм ги пропуснала" :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  2. Хахахах, ами то името е едно такова... Браяр, wth?
    Имаше някои доста красиви гледки, да, точно си запомнила :)

    ОтговорИзтриване