понеделник, 1 юни 2009 г.

Twilight (2008) / New Moon (2009)


Първоначално смятах тук да пиша само за филми и etc, които съм гледала или чела. Но някак си не мога да се сдържа, защото вманиачаването просто ми е в характера. А веднъж пусне ли коренче нещо/някой, не мога да се отърва лесно от него. А и не знам дали искам.

Здрач (Twilight) излезе ноември миналата година. Стойност като филм? - Давам му максимум 6 от 10. Стойност като филм по любима книга? - Великолепен. Разбира се, че беше разочарование. Прескочени моменти, опростяване на ситуацията, конфликт със собствените представи, слаба игра, лоша режисура... схванахте. Пък и кой филм е надминал книгата, по която е направен? Точно. Но Здрач ни визуализира моменти, които сме се опитвали да видим ясни в главата си, но всъщност са били само размазани петна. Само определени детайли. Ами гората? - Приказка. Героите? - Доста добра интерпретация. Толкова много красота на едно място... не мисля, че има грозен човек в този филм. Има непасващи (Ники Рийд в ролята на неземно красивата Розали примерно), да, но грозни... не. Аз, като момиче с вкус (you bet) не мога да реша кой от актьорите ми харесва най-много. Робърт, Тайлър, Джаксън, Кам, някой от другите? Ужасна съм :D Ето ви и един коментар на майка ми, който винаги ме развеселява "Тази Бела ако си затвори устата дори ще е хубава!". Не може да не сте забелязали, очеизвадно е.
Прочетох книгата (Тwilight) на английски няколко месеца преди това. Завладя ме. Вампирска история, откъсната от клишето, макар и нереална и неперфектна, съчетаваща фантазия с реалност. Любовните истории са ми слабост, защото вярвам безрезервно в тях. На повечето момичета са. На толкова много места съм писала за поредицата книги, че не ми се пише и тук. Съжалявам. След като свърша и четвъртата и последна книга от поредицата (Breaking Dawn) може би ще имам настроение да споделя за пореден път мнението си. Да, ще имам... дайте ми само 3-4 дни :)


Не дойдох тук, за да пиша за Здрач... пак се отнесох. Център на вниманието ми днес е Новолуние (New Moon), който ще излезе ноември тази година. Направен е по втората книга от поредицата. Лудостта по него обаче вече започна. Днес излезе и първият трейлър (тийзър?). Вълците... вълците. Представях си ги малко по-така. И аз не знам точно. Но този, Джейк, е превъзходен. Да не говорим, че актьорът (Тайлър Лаутнър) доста мускули е натрупал и прилича на всичко друго, но не и на 16-годишен. Секси е.
Трейлърът ми хареса визуално. Вкара ли са ключови моменти, което намирам за малко глупаво, но и, естествено, доста зарибяващо. И отново, още тук показаха, че ще има доста изменени неща във филма. Просто Бела не разбира така, че Джейк е вълк (той не е върколак, демн!), защото той пази тайната на глутницата по заповед на... няма значение. Е, предполагам, че нищо не може да се направи. А може и просто да мешам аз сцените. Поне със сигурност ще бъде много красив филм с ефектите и всичкото му, защото парите, с които разполагат са около... ммм... десет пъти повече? Някъде там :) Ето го и него:

Днес доста време рових из fanpop.com и се снабдих с доста снимки, особено от сцената във Волтера. Робърт също се е "напомпал", макар че той е хилавичък и не му стои толкова добре и буквално и преносно си бледнее пред Тайлър:
Може би правя грешка като имам по-големи очаквания за този филм, отколкото за предшестващия го. Може би е заради новия режисьор - Крис Уейтс. Може би е заради повечето пари, които наляха след невероятния успех на Здрач. A може би просто съм ненаситна и искам още, още, още. Може би, може би... хах.
(А вие не си мислете, че аз няма постоянно да ъпдейтвам с нови новини. Може някоя и друга побликация да драсна, все едно нямам какво да правя :D)

Няма коментари:

Публикуване на коментар