петък, 3 юли 2009 г.

Push / Специален Отряд (2009)


Майн гот, това беше най безмисленият филм, който съм гледала от... месеци! Дори не си помисляйте да го гледате, освен ако не сте огромни фенове на Крис Еванс или Дакота Фанинг. Аз не съм и затова смятам тези мои два часа за абсолютно и безвъзвратно изгубени. Та.
Още от заглавието и от превода му се надушва гнилото... така де, откога бутам = специален отряд?
Преди да седна да пиша се замислих много, опитвайки се да откроя и изтъкна добрите страни на филма. Но той толкова ме разочарова, че не съм способна.
Накратко става дума за мутанти (по-скоро нещо като героите от сериала Heroes), които биват преследвани от т.нар. Отряд, чиято цел е да създаде най-силната армия на света. Действието се развива в Хонг Конг (по някаква странна причина) и се върти около героите на Крис Еванс, Дакота Фанинг и Камила Бел, които са следователно ясновидец, телекинез и илюзионист (или телепат, вие избирайте). Те се опитват да намерят едно куфарче, но това се опитват да направят и Отряда и едни други, които май наричаха Дрифтъри.
Във филма са вкарани идеи, които са смислово несвързани и наблъскани просто така, за пълнеж. Сякаш са сменяли режисьорите или сценаристите или и двете и накрая се е получила ужасна каша.
Не мога да ви посъветвам да го гледате дори и заради ефектите, такива няма. Дори снимката на постера я няма във филма... No comment. Най-много пари, имам чувството, са хвърлили за рекламата, която беше НАВСЯКЪДЕ из интернет.
Имаше една-две добри сцени... напълно недостатъчно.
Абсолютна загуба на време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар